wtorek, 30 lipca 2013

Liebster Blog Award

Jakiś czas temu spotkał mnie nie lada zaszczyt i wyróżnienie:) Okazało się (wbrew przewidywaniom męża), że ktoś jednak czyta mojego bloga, baaa jak na złość, dostałam też Liebster Blog Award:) a od kogo? od sympatycznej mamy, która prowadzi bloga o bardzo interesującej zawartości, o nazwie Mamania. Dziękuję Aniu:*


Zasady wyróżnienia:
Wyróżnienie Liebster Blog Award  jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za” dobrze wykonaną robotę”.  Celowo przyznawane jest “mniejszym” blogom o mniejszej liczbie zaglądających i obserwujących lub takich, które działają od niedawna – tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności.  Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za  wyróżnienie  i  jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Oto pytania:
1. Twój znak zodiaku to rak
2. Ulubiony kolor? fioletowy
3. Chciałabym zwiedzić wszystkie państwa świata.
4. Jakiej muzyki lubisz słuchać? z każdego niemal gatunku muzyki, mam  swoich ulubionych wykonawców. Nie lubię rapu, hip hopu i techno.

5. Ulubiony sklep odzieżowy? Orsay
6. Jakie pasje chciałabyś rozwijać u swojego dziecka? Obojętne, będę starała się rozwijać jego zainteresowanie jakąś dziedziną, jeśli takowe przejawi:)

7. Jakie Ty masz pasje? czytanie książek, medycyna, nieco psychologii, muzyka klasyczna. Uwielbiam oglądać filmy i podróżować. Interesowałam się też terrarystyką.
8. Morze, jeziora czy góry? Morze latem, góry zimą.
9. Jak dużą rodzinę chciałabyś mieć? 2-3 dzieci, jeden mąż:):):)
10. Piosenka, która kojarzy Ci się z romantycznymi chwilami w Twoim życiu? Wet Wet Wet "Love Is All Around"
11. Tusz do rzęs czy szminka? Tusz do rzęs.



Blogi które nominuję:



Moje pytania to:
1. Gdybym miała nieograniczone prawo wyboru, wykonywałabym zawód
2. Wada, której nie toleruję u innych
3. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa to
4. Najbardziej w swoim wyglądzie podoba mi się
5. Lubię planować/stawiam na spontaniczność
6. Ksiażka, która wywarła na mnie największe wrażenie
7. Najmilszy komplement, jaki usłyszałam w życiu
8. Co najbardziej cenię w ludziach
9. Jakie trzy wartości chciałabym koniecznie przekazać swojemu dziecku?
10. Co najbardziej do tej pory wkurzyło mnie w macierzyńtwie
11.  Lubię gdy pada deszcz, świeci słońce, pada śnieg... jaką pogodę najbardziej lubię?    

 

17 komentarzy:

  1. He he, to tak jak u mnie:P

    Mój mąż dokucza mi dokładnie w ten sam sposób("Po co ty w ogóle siedzisz tyle na tym blogu, czy ktoś to w ogóle czyta?")

    Gratuluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamo, ale się mąż zdziwi:) Tobie gratuluję nominacji i dziękuję za swoją. Chętnie odpowiem na Twoje pytania (które łatwe nie są).
    1. Gdybym miała nieograniczone prawo wyboru, wykonywałabym zawód
    Pewnie reportera wojennego
    2. Wada, której nie toleruję u innych
    Zarozumiałosć
    3. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa to
    Nie wiem, czy zabawne, ale lubię wracać do chwili, kiedy Dziadek robił ze mnie królową na tronie ze stołu i krzeseł a ja rozkazywałam Babci - Kisiel dla królowej:)
    4. Najbardziej w swoim wyglądzie podoba mi się
    Lubię swoje rzęsy:)
    5. Lubię planować/stawiam na spontaniczność
    Jedno nie wyklucza drugiego w moim przypadku
    6. Książka, która wywarła na mnie największe wrażenie
    Często wracam do klasycznej "Biegnącej z wilkami", ale książki często mnie zaskakują, szczególnie reporterskie
    7. Najmilszy komplement, jaki usłyszałam w życiu
    Parę lat temu, kiedy pewna osoba tylko o mnie słyszała, a przy poznaniu ze zdziwieniem stwierdziła - To Ty jesteś taka młoda?!:)
    8. Co najbardziej cenię w ludziach
    Wyczucie, empatię, prawdomówność - wtedy czuję się bezpiecznie
    9. Jakie trzy wartości chciałabym koniecznie przekazać swojemu dziecku?
    Otwartość, brak kompleksów i wiarę w siebie
    10. Co najbardziej do tej pory wkurzyło mnie w macierzyństwie
    Samotność matki w tym wszystkim
    11. Lubię gdy pada deszcz, świeci słońce, pada śnieg... jaką pogodę najbardziej lubię?
    Kiedyś lubiłam jak padał deszcz, śnieg tylko w górach i na święta. Teraz będąc z M. najbardziej lubię słońce:)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi:* Haha z "kisielu dla królowej" mam ubaw przez cały wieczór:):)

      Usuń
  3. 1. Gdybym miała nieograniczone prawo wyboru, wykonywałabym zawód - chirurg. Teraz już dla mnie za późno na taką zmianę branży ;)
    2. Wada, której nie toleruję u innych - kłamanie prosto w oczy.
    3. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa to zabawy z siostrą w piratów.
    4. Najbardziej w swoim wyglądzie podoba mi się moja oryginalna uroda rudzielca - piegi i moc koloru na włosach :P
    5. Zdecydowanie stawiam na spontaniczność !!
    6. Ksiażka, która wywarła na mnie największe wrażenie - Pod mocnym aniołem Jerzego Pilcha.
    7. Najmilszy komplement, jaki usłyszałam w życiu - że jestem śnieżynką :) ze względu na mega bladą cere.
    8. Co najbardziej cenię w ludziach - to, że mówią prawdę, bez ogródek.
    9. Jakie trzy wartości chciałabym koniecznie przekazać swojemu dziecku? szczerość, samodzielność i rezolutność.
    10. Co najbardziej do tej pory wkurzyło mnie w macierzyńtwie - mało czasu dla siebie :)
    11. Lubię słoneczną jesień, te ciepłe kolory na każdym kroku i zapach jesiennych liści.

    p.s. dzięki za nominacje i odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi:* też mnie wkurza ciągły brak czasu;/

      Usuń
  4. dzięki za odpowiedzi :) możesz utrzeć nosa mężowi, bo ja Cię czytam bardzo chętnie :) mój mąż też się śmieje z mojego pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Gdybym miała nieograniczone prawo wyboru, wykonywałabym zawód:

    Sędzia w wydziale rodzinnym i opiekuńczym.

    2. Wada, której nie toleruję u innych

    Dwulicowość.


    3. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa to:

    Gdy mój brat uczył mnie jazdy na rowerze i wylądowałam w błocie :)

    4. Najbardziej w swoim wyglądzie podoba mi się

    Oj po ciąży to chyba już nic...

    5. Lubię planować/stawiam na spontaniczność

    Pół na pół :) Planować lubię, a zwykle i tak wszystko wychodzi spontanicznie.

    6. Ksiażka, która wywarła na mnie największe wrażenie

    "Wywiad z wampirem" Anne Rice.

    7. Najmilszy komplement, jaki usłyszałam w życiu

    "Jesteś wyjątkowa i oryginalna, nie ma drugiej takiej na świecie"

    8. Co najbardziej cenię w ludziach

    Szczerość.

    9. Jakie trzy wartości chciałabym koniecznie przekazać swojemu dziecku?

    Życzliwość do ludzi i zwierząt, szczerość i przyznawanie się do popełnionych błędów.

    10. Co najbardziej do tej pory wkurzyło mnie w macierzyńtwie

    to że ciągniem nie przespałam więcej niż 3h.

    11. Lubię gdy pada deszcz, świeci słońce, pada śnieg... jaką pogodę najbardziej lubię?

    max 22 stopnie, nie za dużo słońca, bez deszczu, z lekkim wiaterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie znalazłam chwilkę, żeby zajrzeć do Ciebie tak pożądnie :) Jak znajdę tę chwilkę następnym razem to odpowiem na Twoją nominację, za którą bardzo dziękuję :) Też bym chciała zwiedzić wszystkie kraje świata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dziękuję za nominację. Postaram się w najbliższych dniach odpowiedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za nominację, tu są nasze odpowiedzi:
    http://mamineskarby.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi:) Tester wycieczek? Bomba!:) Ciekawe jakie trzeba mieć kwalifikacje, bo z chęcią bym się na to pisała:):):)

      Usuń