wtorek, 2 lipca 2013

Ach te książki...

Dzisiaj doszły do nas książki, na które czekałam z zapartym tchem.



Zamawiałam bezpośrednio z wydawnictwa Mamania. Powyżej 50zł wysyłka jest bezpłatna. Książki doszły starannie zapakowane i pachnące jeszcze farbą drukarską. Achhh uwielbiam ten zapach!


Przeczytałam świetne recenzje napisane przez Koralową Mamę i Żanetę. Stwierdziłam, że muszę nadrobić zaległości, z zakresu literatury przeznaczonej dla świeżych rodziców:)
Ciekawymi pozycjami wydały mi się dwie dodatkowe książki "Bobas lubi wybór" i "Shantala".
We'll see!:)

8 komentarzy:

  1. Zaciekawiły mnie również te same dwie książki :) "W głębi kontinuum" przeczytałam, polecam, ale przefiltrowane na polskie warunki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super!:) Jestem w trakcie czytania "W głębi kontinuum" i ta ksiazka jest inna niż się spodziewałam:) bardziej filozoficzna. Myślałam, że to opis przeżyć noworodka po urodzeniu i tyle..:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe pozycję książkowe. Ja w okresie ciąży przewertowałam chyba każdy istniejący poradnik ciąży i o dzieciach, każdą książkę, każdą gazetkę. Uwielbiałam. Teraz czasu brak, ale w domowej biblioteczce ciągle czekają dzieciozmagania 1-5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. małemu sie tez podobaja:D zapraszam do nas
    http://i-sie-zaczelo-od-f.blogspot.com/ :D:D:D chętnie was poodwiedzamy częsciej

    OdpowiedzUsuń