piątek, 1 marca 2019

Skala nastroju

Analiza nastroju:
2: jak sie zachowuje: roie wszystkie prace domowe z ochota, chce spotykac sie ze znajomymimy, wychodzic z dou isc do kina na impreze czesto sie usmiecham jestem dusza towarzystwa Jak sie czuje: czuje sie szczesliwa radosna pogodna. Co mysle : mysle ze wszystko jest ok ze wiekszosc rzeczy uda mi sie zrobic nie katastrofizuje swiat oceniam jako przjazny

1 jak sie zachowuje: prace domowe robie, mam ochote wyjsc z domu ale na spokojny spacer, spotykac sie tylko z najlizszymi osobami. Jak sie czuje: czuje spokoj i zadowolenie. Co mysle: mysle ze wiekszoc spraw jest ok i ze udaje mi sie z nimi w miare poradzic

0: ani dobrze ani zle

-1 Jak sie zachowuje: raczej siedze w domu obowiazki wykonuje z trudem i roie tylko te absolutnie konieczne, nie mam ochoty widywac sie ze znajomymi a rodzina mnie denerwuje, najchetniej bezmyslnie ogladam tv albo czytam, co mysle : mysle ze jestem leniwa beznadziejna, wszyscy wkolo lepiej sobie radza z zyciem, a samo zycie jest bardzo trune do ogarniecia co czuje: smutek, niepokoj, rozdraznienie

-2 Jak sie zachowuje: z trudem wstaje z lozka, pol dni chodze w pidzamie, prac domowych robie tylko te podstawowe i to jest bardzo dla mnie meczace, chce misie plakac bez powodu albo zloszcze sie w bardzo blachych sprawach, nigdzie nie wychodze a ludzie mnie mocno ddenerwuja. Spie leze ogladam tv Co mysle: mysle ze jestem beznadziejna, moje zycie jest bez sensu, nic mnie nie potrafie zrobic. Co czuje: ogromny smutek wstyd lek zlosc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz